|
It is currently 06 Sep 2010, 22:58
|
View unanswered posts | View active topics
Hurman tyttökalenteri 10!
| Author |
Message |
|
Oona
|
 Re: Hurman tyttökalenteri 10!
Minä pääsisin ainakin perjantaina tsiigailemaan teatterivarastoja. Ite en tarvii muuta kuin siihen ryhmäpotrettiin jotain hörhelöistä, on vyötärökorsetti omasta takaa joten sen ympärille vois jotain rakentaa. Jos joku porukka perjantaina lähtee sinne koluamaan niin laittakaa mulle maininta lähtöajasta ja paikasta mielellään sähköpostiin ( ompelt@utu.fi), kun täällä en välttämättä muista ajoissa käydä tarkistamassa :j Samaten sitten kun on arpikuvauksien aika!
|
| 23 Sep 2009, 23:36 |
|
 |
|
Thufia
|
Mulla muuten on sellanen iso pahvinen Aamiainen Tiffanyllä jullari, jos sitä tahtoo jotenki hyödyntää. Esim. kurkata sen takaa tai jotain, se on siis sellanen ihmisen kokoinen 
_________________ Hear me roar!
|
| 24 Sep 2009, 11:25 |
|
 |
|
Thufia
|
Oj ja meidän naapuritalossa on muuten just sellaset portaat kun siinä Moon river kohtauksessa. Jos sieltä haluu esim. kurkkia kaihoisasti.. tai jotain 
|
| 24 Sep 2009, 11:34 |
|
 |
|
Thufia
|
Hei tuli mieleen, et Helinä olis myös aika kuuma Cathrene Zeta Jones Chicagosta! Mulla on sellanen musta hapsuhameki..  Mut ehkä se on vähn sama kun Idan Gretan rooli..
|
| 24 Sep 2009, 15:34 |
|
 |
|
Pauliina
|
Äsh, oon taas auttamattomasti myöhässä, mut soitelkaa jos kaipaatte kyytiä naantaliin. Osoite on Opintie 2 ja paikka Kristoffer-sali. Kannattaa tulla sisään rakennuksen takaa luihusta valkoisesta puuovesta, en oo varma onko muita ovia auki. Oon itse paikalla seitsemältä ja kyyti turusta lähtis 18.15. Ja niin, mun numero on 0400 831 852.
|
| 25 Sep 2009, 17:34 |
|
 |
|
kaislap
|
Moiks Pauliina.
Mun piti kovasti tulla eilen mukaan, mutta otin vaatimattomat kolmen tunnin päikkärit, ja sit olikin jo liian myöhästä. Luuletko, että sinne pääsisi myöhemminkin? Entä onko sulla käsitystä siitä, löytyisikö sieltä jotain Piano elokuvan Holly Hunterille? Jotain mustaa korsetin tynkää ja hametta tms.
Ootko itse menossa uudestaan lähiaikoina? Ilman sua sinne ei varmaan pääse penkomaan?
Kaisla
|
| 26 Sep 2009, 16:40 |
|
 |
|
Jossu
|
Hei, oisko kellään intoa kuvata kalenterikuvaa tällä viikolla? Mulla ei oo mitään ennen perjantaita, joten jos joillakin ois jo ideat ja rekvisiitat kasassa, niin voitais jatkaa projektia eteenpäin! 
|
| 28 Sep 2009, 18:34 |
|
 |
|
Suvi
Joined: 05 Apr 2008, 13:41 Posts: 8 Location: Turku, Parainen jne.
|
Hei, pitäiskö sen ryhmäkuvan (onko se vielä tulossa?) aikoja ruveta sopimaan? Jos se otetaan ulkona, talvisää alkaa tulla vastaan ja vaikka otettais sisälläkin, voi olla pientä säätöä sovittaa yhteen toistakymmentä kalenteria...
|
| 02 Oct 2009, 18:23 |
|
 |
|
Jossu
|
Se ryhmäkuva siirtyy todennäköisesti sisälle, koska ulkosää varsininkin tähän aikaan vuodesta on vähän vaikee juttu tollaselle ryhmäkuvalle, jossa on paikalla noin paljon porukkaa. Ollaan miettitty jo sisäkuvauspaikkoja, mutta ensin pitää saada nämä yksittäiskuvat aikataulutettua ja hoidettua. Jos saadaan sisäkuvauspaikaksi joku hieno, niin sit on pakko mennä paikan omistajien aikataulujen mukaan ja sillon ne jotka haluaa päästä kuvaan saattaa joutua joustamaan omien menojensa kanssa ... 
|
| 03 Oct 2009, 00:05 |
|
 |
|
Thufia
|
Tyttökalenteri on nyt viimeistä kuvaa vaille kuvattu. Viimeinen kuva on Moulin Rogue-teemainen joulukuu ja siihen tahdottaisiin nyt mukaan mahdollisimman moni Hurman ihastuttavista naisista! Tule siis yhteiskuvaan, oli sinulla yksittäiskuva tahi ei. Kalenteriin on ollut kovasti maalliehdokkaita eikä tänä vuona kaikkia halukkaita saatu yksittäiskuvaan. Projekti on kuitenkin ollut niin hauska ja onnistunut, että ensi vuona voidaan varmasti miettiä uutta kalenteriprokkista! Yhteiskuvaan voivat kuitenkin tulla tänä vuona jo kaikki. Moulin Rogue kuvauspaikkaa ei ole vielä päätetty ja ehdotuksia otetaan mielellään vastaan! Tavoitteena olisi päästä kuvaamaan ensi viikolla (mahdollisesti perjantaina 13.11), mutta mitään varmaa ei ole vielä sovittu. Pidetään vielä yksi tyttökalenterikokous ensi viikolla keskiviikkona 11.11 klo18 Breemerissä ja sovitaan yksityiskohtia asuista ja kuvausaikatauluista. Lähetä mailia kuitenkin etukäteen, jos mieleesi tulee jokin varteen otettava kuvauspaikka! Asuksi siis Moulin Rogue teemainen värikäs kokonaisuus, lisäksi vahva meikki ja asenne päälle  Inspiraatiota voi hakea googlaamalla Moulin Rogue. Nähdään keskiviikkona Breemerissä, Sofia, Hurman kulttuurivastaava
|
| 05 Nov 2009, 12:02 |
|
 |
|
Thufia
|
Kuvauspäivä on sovittu, perjantaina 13. päivä klo12 maissa Bar Kukassa! Tämän päivän kokouksessa tarkempaa infoa.
|
| 11 Nov 2009, 12:03 |
|
 |
|
Halina
|
Ihanaa nyt on kuvat otettu! Pakko vielä hehkuttaa: olitte kaikki tytöt tosi kuumia kissoja tänään Kukassa  en malta odottaa että kalenteri tulee painosta. mahtavaa  ja superkiitos Johannelle, joka tänäänkin kärsivällisesti kuvasi ja ohjasti meit, ja vielä muokkaa kuvat Ja superkiitos Sofialle kaikesta vaivannäöstä, oot aika super projektipäällikkö 
|
| 13 Nov 2009, 19:47 |
|
|